حاجی قاسمی

دبیر و  رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج از همکاری فرماندهی راهور با شهرداری کرج برای کاهش ترافیک در روزهای آغازین سال تحصیلی تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج؛ مجتبی حاجی قاسمی در نطق پیش از دستور یکصد و هشتاد و دومین جلسه رسمی شورای شهر ‌اظهارداشت:خوشبختانه با وجود افزایش قابل توجه سفرها در روز اول مهر و محدودیت های ناشی از اجرای پروژه های عمرانی، ترافیک مسیرهای اصلی صرفا در حدود  ۱۵ تا ۲۰ درصد افزایش یافت و شاهد هیچ گره‌ای در مسیرهای اصلی نبودیم.

دبیر شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: با مدیریت مناسب معاونت‌ های حمل و نقل و ترافیک و فنی و عمرانی شهرداری کرج  و حضور موثر پرسنل خدوم فراجا شاهد ترافیک روانی در شهر بودیم.

حاجی قاسمی از معاون فنی و عمرانی شهرداری کرج به دلیل حضور مستمر در پروژه‌های عمرانی تقدیر کرد و افزود: شاهد حضور شبانه روزی ایشان در محل پروژه‌ها هستیم و خوشبختانه در حوزه تقاطعات و پروژه‌های این معاونت شاهد مشکل خاصی نیستیم.

وی همچنین خواهان تقویت سیستم کنترل پروژه در شهرداری شد و تاکید کرد: امیدواریم با استفاده از این سیستم بتوانیم تا پایان دوره ششم شورا پروژه‌های عمرانی شهر را به نتیجه برسانیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =